Kulatý stůl pro veřejnou správu: Digitalizace úřadu
Tentokrát nasdílí zkušenosti s digitalizací svého úřadu Město Červený Kostelec, své řešení Portálu občana představí Gordic a novinky pro úřady představí Česká spořitelna
Informace o konání
09.00 - 11.00
Komenského 537
549 41, Červený Kostelec
Kontaktní osoba
Mgr. Josef Lochman
+420 720 404 198
lochman@cirihk.cz
www.proinovace.cz/
Popis
Dne 4. 6. od 9:00 do 11:00 proběhne další setkání v rámci série Kulatých stolů pro veřejnou správu na témata z oblasti digitalizace. Tentokrát se zaměříme na dobrou praxi s odečty vody, kterou nám sdělí zástupci městské organizace Voda Červený Kostelec, dále své řešení týkající se portálu občana představí společnost Gordic a novinky pro úřady představí také Česká spořitelna. Účastníci se mohou těšit také na prostor pro dotazy, konzultace a networking s ostatními účastníky.
Na akci je zajištěno občerstvení. Účast na akci je po registraci zdarma.
Registrační formulář naleznete ZDE.
Prezentace ke stažení:
Harmonogram
Centrum investic, rozvoje a inovací a projekt EDIH Northeast
- Představení projektu EDIH Northeast, jehož cílem je podporovat digitalizaci firem a veřejné správy.
GORDIC spol. s r.o. | Osobní portál občana
- Každý občan nemá možnost zastavit se v otevíracích hodinách na úřadu, aby si vyřídil, co potřebuje, ať už z toho důvodu, že se z práce vrací pozdě nebo má trvalé bydliště mimo obec.
- Osobní portál občana (OSP) zajišťuje elektronické vyřízení životních situací a poskytuje přehled o stavu jejich zpracování. Elektronická komunikace umožňuje nahradit osobní nebo poštovní kontakt mezi občanem a úřadem a vyřídit závazek či podání prostřednictvím elektronických on-line formulářů, a to i mimo úřední hodiny.
- OSP má veřejnou i neveřejnou část. Ve veřejné části je možné získat formuláře ke stažení, informace o příslušných agendách k řešení (například platba za psa či popelnice), je tu seznam kontaktů na zaměstnance úřadu nebo přímé odkazy na další informace.
- Vstup do neveřejné části vyžaduje ověření uživatele prostřednictvím Identity občana. Následně je možné získat celou škálu individuálních služeb včetně elektronického podávání formulářů. Sledovat historii a stav projednávaných žádostí a rozhodnutí. Nabízí se zde i možnost úhrady plateb přes platební bránu.
- Osobní portál občana představuje jednoduchou cestu, jak občanům vyjít vstříc. Více informací k OSP naleznete na webových stránkách www.gordicportalobcana.cz
Česká spořitelna a.s. | Novinky pro města, obce a neziskový sektor
- Samoobslužný kiosek pro veřejný sektor/ e-úředník.
- Samoobslužné platební terminály pro veřejný a neziskový sektor.
- Platební brána pro menší municipality
- Chytrá platební brána
Voda Červený Kostelec s.r.o. | Hospodárné nakládání s pitnou vodou
- Vybudování pevné odečtové sítě s kontinuálním sběrem dat umožňující trvalý dohled nad spotřebou a chybovými stavy na jednotlivých odběrných místech a v situacích extrémního sucha umožní efektivnější řízení spotřeby a dodávek vody.