Jak na tvorbu příspěvků, reels a stories s Eliškou Martynkovou
Tvořte vizuálně poutavé příspěvky, reels a stories a zvládněte je i po technické stránce. Posuňte svou tvorbu na vyšší úroveň a využijte potenciál světa sociálních sítí.
Informace o konání
09.00 - 16.00
Opletalova 334
Hradec Králové
4museum.cz/en/aktuality/jak-na-tvorbu-p%C5%99%C3%ADsp%C4%9Bvk%C5%AF-reels-a-stories-s-eli%C5%A1kou-martynkovou-opakujeme-pro-velk%C3%BD-z%C3%A1jem
Kontaktní osoba
Popis
Celým workshopem, který je určen pro pracovníky paměťových a kulturních institucí, nás provede Eliška Martynková.
Co o sobě prozrazuje?
„Pomáhám značkám a online tvůrcům vyprávět jejich příběh prostřednictvím poutavého a efektivního online videa. Mám bohaté zkušenosti s natáčením a střihem videí pro velké značky. Můj portfoliový rozsah zahrnuje produkci video-podcastu, digitálních kurzů, videí na YouTube a vertikálních spotů na sociální sítě, přičemž neustále studuji aktuální trendy, abych zajistila jejich úspěšný životní cyklus na sítích. Na částečný úvazek se starám o podcastové studio v Praze na Letné. Na svém YouTube kanále se věnuji vzdělávání v oblasti domácího natáčení videí jak na foťák, tak na mobil. A střihu v programech DaVinci Resolve a CapCut.“
Program:
Technické základy
- Výběr formátu: točit na výšku nebo šířku?
- Doporučené rozlišení a poměry stran pro IG a FB.
- základní technické vybavení pro natáčení videí.
- Jak tvořit zajímavý obsah i bez kvalitní techniky?
Tvorba obsahu
- Titulka Reel: jednotná vizualizace vs. screen z videa.
- Výběr hudby: jak využívat moderní/hitparádovou hudbu k videím.
- Zdroje hudby oblíbené u mladých lidí.
Editace videa
- Stříhání videí ve studiu vs. přímo v IG.
- Praktické ukázky: střih videa v IG.
- Přehled nástrojů pro editaci videí na PC a na mobilu (CapCut).
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) na sociálních sítích
- Jak používat klíčová slova a hashtagy
- Optimalizace popisků a metadat
Publikování a optimalizace
- Generování titulků (Descript, Captions).
- Snížení hlasitosti hudby přímo v IG a další nástroje.
Interakce a zapojení publika
- Techniky zvyšování zapojení publika
- Využití příběhů a živých vysílání
- Analyzování úspěšnosti videí