Podpora vědy, výzkumu a inovací se nezastavuje!
Tři dotační tituly, o kterých byste měli vědět.
V současné době se v plné míře ukazuje, jak jsou výzkum a inovace důležité. Z toho důvodu je jenom dobře, že programy na jejich podporu stále běží. Upozorňujeme na na tři, které jsou v běhu, či v brzké době se rozběhnou.
Technologie – Výzva XI (pro začínající podniky)
Tuto výzvu, v termínu 9. 3. – 20. 5. 2020, vyhlašuje Agentura pro podnikání a inovace (API). Cílem Výzvy je podpora zvyšování počtu realizovaných nových podnikatelských záměrů malých podniků, přispívajících rozvoji regionů a zvyšování zaměstnanosti. Podporovány budou podnikatelské záměry malých podniků a to na pořízení nových strojů, technologických zařízení a vybavení.
Kompletní podrobné informace naleznete: https://www.agentura-api.org/cs/programy-podpory/technologie/technologie-vyzva-xi-pro-zacinajici-podniky/
Připomínáme, že API vyhlásilo již loni výzvu na rozvoj komunikace a sdílení poznatků a know-how mezi podnikovou a výzkumnou sférou, která končí v polovině tohoto roku. Podporu lze získat na nákup poradenských, expertních a podpůrných služeb v oblasti inovací od organizací pro výzkum a šíření znalostí nebo akreditovaných laboratoří s cílem zahájení či zintenzivnění inovačních aktivit malých a středních podniků, ty jsou zároveň jediným možným žadatelem.
Kompletní informace naleznete: https://www.agentura-api.org/cs/programy-podpory/inovacni-vouchery/inovacni-vouchery-vyzva-iv/
Třetí veřejná soutěž programu TREND
Tato výzva poběží od konce dubna a skončí na konci června tohoto roku. Třetí veřejná soutěž je vyhlášena v podprogramu 1 – „Technologičtí lídři“ a liší se od první veřejné soutěže, která byla též vyhlášena v podprogramu 1,
v několika klíčových parametrech. Tyto parametry a další detaily najdete na: https://www.tacr.cz/program-trend-oznameni-terminu-vyhlaseni-3-verejne-souteze-podprogram-1-technologicti-lidri-a-predbeznych-parametru/. Program TREND Ministerstva průmyslu a obchodu je obecně zaměřen zejména na zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti podniků, především rozšířením jejich trhů v zahraničí, pronikáním na trhy nové či posunem výše v globálních hodnotových řetězcích.