Značky sobě
Série setkání všech, co mají na starosti marketing ve firmách, výzkumných organizacích či na vysokých školách.
Všech šest worskshopů najdete přehledně v naší akademii!
Jak si umíte poradit s marketingem a kampaněmi ve vaší společnosti?
Podrobný obsah:
- principy marketingu a jak je aplikujete ve svých podmínkách
- jak se liší obchod, prodej, marketing a branding
- specifika marketingu v konkrétním oboru účastníka
- práce s cílovými skupinami a jejich segmentace
- jak mapujete konkurenci
- máte definovanou firemní identitu
- jak pečujete o svou značku (každodenní komunikace - písemná, osobní, telefonická, mailové)
- marketingový mix a vlastní marketingová komunikace, marketingový plán.
Jak plánujete v marketingu? Co pro Vás znamená marketingové strategie?
Podrobný obsah:
- Marketingový mix a komunikace
- Jak jste tvořili svojí značku? Tvorba silné značky od A do Z je alfou i omegou úspěchu.
- Dokážete zpracovat flexibilní marketingovou strategie na jednu A4?
- Nástroje vs. CS vs. rozpočet
Víte o tom, že používáte obsahový marketing?
Podrobný obsah:
- Co všechno považujete za obsahový marketing?
- Pracujete s personami?
- Jak si definujete klíčová slova?
- Je jednoduché vymyslet příběh pro Vaší značku?
- Tonalita komunikace a případná roztříštěnost (různorodost CS)
- Přizpůsobujete obsah konkrétnímu marketingovými nástroji a personě?
- Využíváte externích služeb (copywriting, grafika, foto, ..) ?
- Případové studie (co se Vám povedlo a co nikoli) + časový horizont, kdy úsilí přineslo ovoce
Proč spolupracovat s komunikační agenturou? Realizace pomocí VZ
Podrobný obsah:
- Kreativní brief a zákonitosti jeho tvorby – Vaše zkušenosti
- Realizace VZ od A do Z - soutěžíte na kvalitu nebo na cenu? V jakých limitech?
Funguje Vám digitální marketing?
Podrobný obsah:
- Možnosti digitálního marketingu a forma, kterou využíváte
- Placený (tvorba a vyhodnocení reklam na sociálních sítích) a neplacený marketing
- Analytika a zpětná vazba, jak kontrolujete, plánujete a vyhodnocuje komunikaci na sociálních sítích
- Spolupráce s influencery a kde je hledat?
- Budování vztahů na sociálních sítích (Facebook, Instagram Google+, LinkedIn, Twitter, YouTube)
- Pozor na legislativu spojenou s marketingem na sociálních sítích
- Využíváte YouTube pro získání více návštěvníků?
- Wikipedie - jak dokáže ovlivnit výsledky vyhledávání
- Newslettery - jak zaujmout newsletterem, aby neskončil jako spam a aby zaujal z hlediska obsahu
Jak budovat PR značce, firmě, výrobku
Podrobný obsah:
- V čem je Public Relations rozdílné od ostatních marketingových komunikací
- Tvorba PR strategie a vyhodnocení
- Jaké nástroje PR je dobré využít
- Jak se dostat do médií a jak komunikovat s novináři
- Jak vytvořit databázi kontaktů
- Jak napsat tiskovou zprávu a co pak s ní, včetně jak napsat optimalizovanou tiskovou zprávu v závislosti na SEO
- Jak se používá tisková zpráva a jak PR článek
- Event – jak ukázat CS naše výstupy (viz LF UK)
- Interní PR a HR, jak budovat image dobrého zaměstnavatele